Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Η κωλοτούμπα του νέου …αποδευτέρα.





O Λεβέντης κατήγγειλε στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΣΚΑΪ την τακτική της κυβέρνησης ενάντια στο λόγο του και στις προτάσεις του, εστιάζοντας την διαφωνία του κυρίως στο θέμα του νομοσχεδίου για την αλλαγή φύλου.
«Μπήκα στην Βουλή για να προσφέρω, τους κάνω προτάσεις και δεν μ’ ακούνε. Δεν θέλω να αποτελώ μέρος ενός βρωμερού πολιτικού συστήματος. Αν ο Παυλόπουλος υπογράψει το νομοσχέδιο του Τσίπρα για την αλλαγή φύλου, την Δευτέρα θα παραιτηθώ», δήλωσε.  
«Εγώ είμαι σκυλοντόγκ. Ας χαίρονται τους μισθούς τους, αλλά θα κυκλοφορώ κι εγώ και θα κάνω λαϊκές συγκεντρώσεις και θα τους ξεφτιλίζω όλους» είπε, εξηγώντας ωστόσο ότι δεν σκοπεύει να παραιτηθεί από πρόεδρος του κόμματος της Ένωσης Κεντρώων αλλά μόνον από βουλευτής. «Θα παραιτηθώ από βουλευτής, γιατί πρέπει στην Ελλάδα κάποιος να θυσιαστεί για να ταρακουνηθεί αυτό το τέλμα. Καταλάβατε;» πρόσθεσε. «Είναι ειλημμένη απόφαση να παραιτηθώ, εγώ ό,τι λέω δεν το αλλάζω» είπε και επιβεβαίωσε ότι θα ανακοινώσει επισήμως την απόφασή του τη Δευτέρα σε ομιλία του στη Θεσσαλονίκη.
«Δεν θα το αφήσω έτσι. Έχω μια ευκαιρία να τα τινάξω όλα στον αέρα, η μπάνκα να τιναχθεί στον αέρα. Δεν είμαι και αρχομανής, έχω κουραστεί κιόλας λίγο» απείλησε.  Εκτίμησε, μάλιστα, ότι ούτως ή άλλως οι εκλογές θα γίνουν μέχρι το Μάρτιο του 2018.
«Ο καθένας γράφει ιστορία με τη συμπεριφορά του. Είναι ειλημμένη απόφαση να παραιτηθώ. Εγώ ό,τι λέω, δεν το αλλάζω. Το πρώτιστο είναι ότι αηδιάζω εδώ μέσα. Τώρα μέχρι να βγω έξω, τα πόδια μου από κάτω είναι σαν ηλεκτρική καρέκλα, δεν μπορώ, δεν θέλω … Δύο χρόνια παλεύω για κάποια πράγματα. Να μειωθεί ο μισθός και ο αριθμός των βουλευτών, οι αποσπασμένοι, οι μετακλητοί υπάλληλοι … Αν κάνω πίσω θα βγει το συμπέρασμα στην Ελλάδα ότι κάθομαι για το μισθό μου», προσέθεσε.  

Μιλώντας όμως στην πρωινή εκπομπή του Ant1, ο «κύριος» Λεβέντης πήρε πίσω όσα είπε, δηλώνοντας αυτή την φορά πως ειδικά για αυτή τη Δευτέρα δεν υπάρχει ενδεχόμενο να παραιτηθεί. Απλώς, όπως επανέλαβε, μετά την ομιλία του που είναι προγραμματισμένη στην Θεσσαλονίκη, θα ακολουθήσει διαβούλευση με τους ψηφοφόρους του κόμματος, και εκεί «όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά».



5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ευτυχως εισακουστηκε η παρακληση μου, του εγραψα σε αλλο ιστολογιο , στασου μυγδαλα,μη φευγεις μυγδαλα, στασου.
χαχαχα ευτυχως

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΕΙΣ ΝΤΟΥΦΕΚΙΕΣ ΤΟΥ ΡΙΞΑΝΕ ΤΟΝ ΠΑΤΗΣΕ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ , ΩΡΑΙΑ ΠΟΥΝΕ Η ΛΑΡΙΣΣΑ ΔΙΧΩΣ ΚΑΜΙΑΝ ΑΙΤΙΑ .....!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μaster Quiz:το αλαλλαζων κυμβαλο ο περιστεροχεσ..μενοs ειναι 840 μηνων!
ο λακηs φραπογαλοs ποσο μηνων ειναι;
α)720 μηνων;
β)780 μηνων;
γ)820 μηνων;
κερδιστε πλουσια δωρα!!!
μια κρεμα για την λευκανση πρωκτου
κρεμα για την ανορθωση οπισθιων(proktokolagen)
ευμεγεθη δονητη για τιs δυσκολεs μερεs
υπ.κ.κλαρα δωρα φενια Νεοτσιμπουκη
μια προσφορα του κ.Καρατζαμπουρδα πρωην ιδιοκτητη πρακτορειου μοντελων και προωθητη μανεκεν!

Ανώνυμος είπε...


> ΛΕΒΕΝΤΟ-ΠΙΘΗΚΟΣ , Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΙΣΤΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Καρατζαμπούρδας καί Λεβενταράς , παιδιά γιά υιοθεσία ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...