Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Eίναι επικίνδυνο να …ψωνίζεις ….Αγία... Κυριακή.



To κατάλαβε δια ροπάλου ένας τουρίστας που υπέστη ξυλοδαρμό από κουκουλοφόρους μετά την έξοδο του από κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας.
 Ο Ελληνοαυστραλός με αίματα στο πρόσωπο και στο σώμα ζητά τη βοήθεια της αστυνομίας, μέρα-μεσημέρι στην Ερμού, καταγγέλλοντας πως του επιτέθηκε ομάδα κουκουλοφόρων επειδή μπήκε σε κατάστημα και ψώνισε.
«Περπατούσα με την οικογένειά μου, πέρασαν κοντά μου και χτύπησαν με γροθιές, χωρίς λόγο. Δεν τους είπα τίποτα, δεν τους ήξερα», λέει στην κάμερα του Alpha, υποστηρίζοντας πως του είπαν «μην ψωνίζετε».
Το περιστατικό συνέβη μετά το τέλος της πορείας συνδικαλιστών και εργαζομένων κατά της κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων, μπροστά στα μάτια της συζύγου, της μικρής του κόρης και της πεθεράς του. «Απλώς περπατούσαμε και οι τέσσερις σαν να μην συμβαίνει τίποτα, όταν ξαφνικά γύρισαν και χτύπησαν τον σύζυγό μου. Παντού αίμα, η κόρη μου έκλαιγε, λιποθύμησε, προσπάθησα να τον τραβήξω μακριά, αλλά δεν τους ενδιέφερε, έσπρωξαν τη μητέρα μου, εμένα, το παιδί. Σοβαρά τώρα; Τι ζώα είναι αυτά; Δεν μπορεί να συνέβη αυτό... Δεν γίνεται να συμβαίνουν αυτά», δηλώνει η σύζυγος του θύματος.
«Είμαστε τουρίστες, επιστρέφουμε αύριο στην Αυστραλία. Ήρθαμε εδώ, ξοδέψαμε τα χρήματά μας για την οικονομία σας. Και να μας χτυπήσουν; Δεν θα έρθω ποτέ ξανά, αυτό είναι σίγουρο», τονίζει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...