Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Πωλητικός πωλητισμός



Σφοδρή επίθεση του Πάγκαλου στον Τσίπρα

Πάγκαλος….«Λοιπόν αυτό και μόνο δείχνει ότι το τσογλάνι αυτό, που μου είναι σήμερα πρωθυπουργός, όχι τσογλάνι είπα, δεν ανακαλώ, γιατί το τσογλάνι αυτό έλεγε στη Βουλή, δεν θα βγείτε ποτέ από τις πόρτες των σπιτιών σας, όταν μας απειλούσε. Εγώ έχω ανοιχτό λογαριασμό με τους χουνταίους που κυβερνάνε σήμερα και δεν είμαι άνθρωπος των άκρων, είμαι άνθρωπος μετριοπαθής».
Στο ίδιο μήκος κύματος, πρόσθεσε: «Δύο φορές δημιούργησα εχθρούς στη χώρα αυτή, η μία είναι της χούντας, δεν συγχωρώ τους χουνταίους και δεν θα συγχωρήσω αυτούς που συνεργάζονται με τον Τσίπρα σήμερα. Και θέλω να το ξέρουν όλοι οι συνεργάτες του».

Ο Πολάκης απαντά για λογαριασμό του Τσίπρα στον Πάγκαλο: «Παχύδερμο του εκσυγχρονισμού...

Ο Πολάκης μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook, εγραψε για τον πρώην υπουργό.
«Παχύδερμο του εκσυγχρονισμού ,της λεηλασίας της χώρας ,της προδοσίας του Οτσαλάν ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ,είσαι και ΘΑ ΕΙΣΑΙ πια ,στο ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΤΕΝΕΚΕ της ιστορίας αυτής της χώρας ….»,

 

ΠΟΙΟΣ γιος βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ πλειστηριάζει περιουσίες...


 

Κυκλοφορεί ελεύθερος! Βολευτής που ψηφίζει υπέρ πλειστηριασμών, συμμετέχει στο κίνημα κατά των πλειστηριασμών κι ο κανακάρης του κονομάει με πλειστηριασμούς...


 


Βαδίζοντας στα χνάρια του Λαυρεντιάδη.


Η ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ...ΤΟΥ ΑΚΗ !!!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...