Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Ονοματάκι δεν έχουν οι γνωστοί επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μεγάλων ξενοδοχείων; Oυτε ο γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον χώρο της υγείας;



Θα τους μάθουμε που θα πάει. Και τότε όπως πάντα, θα τους βγάλουμε κανονικά στη σέντρα .

Σοκάρει ιστορία της 15χρονης, που εκδιώχθηκε από την οικογένειά της, εκπορνεύτηκε, βιάστηκε και κατέληξε να γίνει call-girl για επώνυμους επιχειρηματίες, την οποία φέρνει στη δημοσιότητα το «Έθνος της Κυριακής». 
«Μου έδιναν κόκα για να μην έχω αίσθηση του τι γίνεται. Όταν ερχόμουν στην "πραγματικότητα" ξενέρωνα πιο πολύ και έλεγα "πάλι εδώ είμαι" (...). » 
Η ιστορία της ανήλικης περιγράφεται με κάθε λεπτομέρεια στο βούλευμα-καταπέλτη του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών, το οποίο παραπέμπει σε δίκη 20 κατηγορούμενους, ανάμεσά τους και τους γονείς της ανήλικης, αλλά και γνωστούς επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μεγάλων ξενοδοχείων. 
«Με πήγαιναν στον (σ.σ.: αναφέρεται το όνομα πολύ γνωστού επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στον χώρο της υγείας). Είχαμε συναντηθεί στο (σ.σ.: γνωστό νυχτερινό κέντρο στη Λ. Ποσειδώνος) και με πήρε με το πολυτελές αυτοκίνητό του και με πήγε σπίτι του. Με έβαζε σε τζακούζι στον τελευταίο όροφο και εκείνος έπαιρνε την πιατέλα με την κοκαΐνη, καθόταν χαλαρός στο τζακούζι, ρούφαγε κόκα και μου έλεγε και μένα να κάνω. Ερχόμασταν σε κατά φύση συνουσία.
Την πρώτη φορά, μου έδωσε 900 ευρώ. Μου πρότεινε να μείνω μαζί και να μου βάλει 50-100 χιλιάδες ευρώ στον λογαριασμό μου. Ήθελε να με πάρει γιατί είμαι Ελληνίδα και πάνω απ’ όλα είμαστε Σπαρτιάτες. Μου έβαζε και το τραγούδι της Σπάρτης».
Η σοκαριστική ιστορία της 15χρονης περιγράφεται με κάθε λεπτομέρεια στο βούλευμα-καταπέλτη του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών το οποίο παραπέμπει σε δίκη 20 κατηγορούμενους, ανάμεσά τους και τους γονείς της ανήλικης, αλλά και γνωστούς επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μεγάλων ξενοδοχείων. Το κατηγορητήριο είναι βαρύ: αρπαγή ανηλίκου, εκπόρνευση και σωματεμπορία ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, ασέλγεια και ασέλγεια επ’ αμοιβή ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, εκμετάλλευση ευάλωτης θέσης ανηλίκου, αποπλάνηση ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, αγορά και κατοχή ναρκωτικών ουσιών (σ.σ.: κοκαΐνη) με σκοπό τη χρήση από ανήλικο και μάλιστα με τις επιβαρυντικές διατάξεις του νόμου, καθώς η ανήλικη δεν είχε κλείσει τα 15 έτη όταν τελέστηκαν οι πράξεις. Σε δίκη παραπέμπονται και οι γονείς για έκθεση και παραμέληση εποπτείας ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...