Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Από μάνατζερ – ψευτοσωματέμπορας, διευθυντής σε κανάλι, είναι μία ….τρύπα δρόμος.



Eαν δεν ξέραμε πόσο κωλόγερος είναι ο νυν μεγαλοκαναλόρχις  Βρυώνης, θα σκεπτόμασταν ότι το πρώην μουνόπανο της Τζούλιας έκανε τα πρώτα της βήματα στην πορνοβιομηχανία του Σειρηνάκη  ο Φουρθιώτης του πασάρει κοριτσάκια να τον γλύφουν και για αυτό ο σκατόγερος τον σπρώχνει τόσο πολύ και του κάνει όλα τα κέφια.
Είναι απορίας άξιον πως ένα τέτοιο φρούτο έγινε ο κάπταιν του βοθροκάναλου. Η μόνη δουλειά που ήξερε να κάνει ήταν …μανατζερ ( έτσι λέγονται οι σωματέμποροι της δεκάρας) των ξέκωλων .

Με μία μακροσκελή επιστολή, η Ρούλα Κορομηλά, «σπάει» τη σιωπή της και μέσω του δικηγόρου της κου Νίκου Αγαπηνού, απαντά σκληρά και έξω από τα «δόντια» για τα όσα συνέβησαν με το κανάλι «Ε» και εξηγεί τους πραγματικούς λόγους που την έκαναν να αποχωρήσει. Διαβάστε την απάντηση της παρουσιάστριας, που θα σταλεί στον Τύπο.  
«Σε απάντηση των κακοηθέστατων αναφορών που έχουν δει το φώς της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες και αναπαράγονται συλλήβδην και άκριτα σχετικά με την διακοπή της συνεργασίας μου με τον Τ/Σ ΕΤV παραθέτω τα ακόλουθα :
Εγώ από την πλευρά μου από την έναρξη της συνεργασίας μου έχω τηρήσει στο έπακρον όλες τις συμβατικές μου υποχρεώσεις. Αντιμετώπισα από την αρχή αρνητικό κλίμα που εστιαζόταν πρωτίστως στην άρνηση του Τ/Σ να εκπληρώνει τις ανειλημμένες συμβατικές οικονομικές του υποχρεώσεις στους συντελεστές της εκπομπής. Θεωρώ δευτερεύον να επισημάνω ότι υπάρχουν σημαντικές οικονομικές οφειλές και προς εμένα, αλλά πρωτίστως με ενδιαφέρει η εκπλήρωση των οικονομικών υποχρεώσεων του σταθμού προς τους συνεργάτες μου, καθώς μάλιστα πληροφορούμαι σήμερα από τους ίδιους ότι αυθαιρέτως ο σταθμός επιχειρεί να υποβαθμίσει τις υπηρεσίες των συντελεστών και να μειώσει αυθαιρέτως τις συμφωνηθείσες αμοιβές τους. Ο Τ/Σ γνώριζε άριστα το κόστος κάθε επεισοδίου, καθώς η εκπομπή αποτελεί εσωτερική παραγωγή υπό την δική του ευθύνη και όλα τα υπόλοιπα είναι προσχήματα και στηρίζονται σε αναληθείς προϋποθέσεις.
Τρείς ημέρες πριν την προγραμματισμένη μετάβαση τη δική μου, των συνεργατών και συντελεστών και όλων των καλεσμένων της εκπομπής στην Σύρο που αποτελούσε επιθυμία του σταθμού, την Δευτέρα στις 20-6-2016 με κάλεσε ο κ. Φίλιππος Βρυώνης μαζί με τον κ. Μένιο Φουρθιώτη και  την κα Πολίνα Τόλη και επιχείρησαν αυθαίρετα , αιφνιδιαστικά και μονομερώς να μου επιβάλλουν ως συμπαρουσιαστή τον κ. Μένιο Φουρθιώτη με ύφος επιτακτικό και απειλητικό. Δεν ήταν δυνατόν να υποκύψω σε defacto καταστάσεις που δεν προβλέπονταν ούτε συμβατικά και με μείωναν ως επαγγελματία και ως άνθρωπο   και στη δικαιολογημένη απολύτως άρνησή μου που την κοινοποίησα και μέσω email του πληρεξουσίου δικηγόρου μου στον Τ/Σ , ο σταθμός άμεσα και παντελώς αναιτιολόγητα και αντισυμβατικά δημοσίευσε δελτίο τύπου μετά από κάποιες ώρες με ανυπόστατο περιεχόμενο, γιατί τα πραγματικά περιστατικά έχουν όπως ακριβώς αναφέρονται στο παρόν δελτίο τύπου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο σταθμός άσκησε αφόρητες πιέσεις στους συνεργάτες μου ανεπιτυχώς να μεταβούν στην Σύρο με παρουσιαστή τον κ .Φουρθιώτη , οργανώνοντας μέχρι και τις τελευταίες λεπτομέρειες της παρουσίασης με την ονομασία  <<Μια βραδιά κάτω από τα αστέρια >> με παρουσιαστή τον Μένιο Φουρθιώτη , εκπομπή που διαφημίσθηκε και ανακοινώθηκε δημοσίως και από την εκπομπή του σταθμού με τίτλο  <<Πρωϊνούλι>> .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...