Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Δυο γάιδαροι μαλώνανε, για ξένο αχυρώνα.



Ο Μάκης Βορίδης αναφέρθηκε στο Ταμείο και υποστήριξε πως «έχετε βάλει συνδιαχειριστές τους ξένους σε όλο τον δημόσιο πλούτο»...
 
«Αυτό», συνέχισε, «το ζήτησαν από τον Παπανδρέου που είχε έλλειμμα 17,5 δισ. και την πλάτη στον τοίχο και δεν τους το έδωσε. Το ζήτησαν από τον Παπαδήμο για να του κάνουν το PSI, το μεγαλύτερο κούρεμα χρέους που έγινε ποτέ στον κόσμο. Δεν τους το έδωσε. Το ζήτησαν από τον Σαμαρά με τα 7 δισ. Δεν τους το έδωσε. Όμως για τα 5,6 δισ. ο Τσάβες της Μεσογείου, ο οραματιστής του Τσε Γκεβάρα, ο κομπανιέρος του Μαδούρο, ο κληρονόμος του Άρη Βελουχιώτη, ο Αριστερός Πρωθυπουργός το έδωσε».
Αμέσως διαμαρτυρήθηκε η πρώην γενική γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα που του είπε ότι «παραχαράσσει την ιστορία»
«Με συγχωρείτε, ο Πολάκης και ο Σπίρτζης έχουν τον Βελουχιώτη στο γραφείο τους, όχι εγώ», της απάντησε ο κ. Βορίδης.

«Εγώ έχω στο γραφείο μου τη φωτογραφία του Βελουχιώτη. Εσύ όμως έχεις την φωτογραφία του Παπαδόπουλου με τίτλο «να γκρεμίσουμε ότι και όποιον μας σταματήσει». Για να ξέρουμε τι πολιτικό φορτίο έχει ο καθένας», απάντησε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης στον βουλευτή της Ν.Δ. Και συνέχισε: «Εσείς προσωπικά μπορεί να μην είστε ανακατεμένος στο ΚΕΕΛΠΝΟ, αλλά βγαίνουν κάποια πράγματα για το νοσοκομείο Ντυνάν και τον αξιότιμο κύριο Μαρτίνη με τα βραχιολάκια, για το οποίο έχετε νομοθετήσει να περάσει σε μία νύχτα στην Τράπεζα Πειραιώς. Η ομιλία σας, παρότι καλή συνδικαλιστικά, δείχνει το στρατηγικό αδιέξοδο, γιατί ποντάρετε στην αριστερή παρένθεση. Όμως θα έχουμε δεξιά παρένθεση».

«Εγώ νομοθέτησα για ένα ειδικό ζήτημα που συνδεόταν με τον πλειστηριασμό για να μείνει ανοιχτό το Ντυνάν. Τι σχέση έχει με τον Μαρτίνη και τα κακουργήματά του;», αναρωτήθηκε ο κ. Βορίδης και σημείωσε: «Είμαι τρομερά ανεχτικός στην πολιτική κριτική. Βρίστε με, πείτε μου τσεκούρια, Παπαδόπουλους, ό,τι θέλετε, μην μου πείτε για θέματα ηθικής ακεραιότητας. Εγώ είπα για κάτι που είναι χθες και εσύ για κάτι που έκανα όταν ήμουν 21 ετών».
«Στο ΚΕΕΛΠΝΟ είχατε για μισό χρόνο την εποπτεία του Οργανισμού. Προφανώς δεν την έχετε όσο διάστημα την είχε ο Άδωνις Γεωργιάδης, περίοδο για την οποία υπάρχει δικαστικός έλεγχος», υπογράμμισε ο κ. Πολάκης και επεσήμανε: «Στον στρατό λέμε ότι ο λοχαγός, ο διοικητής του λόχου φταίει για όλα. Το 2014 φαίνεται ότι το ΚΕΕΛΠΝΟ έδωσε 5.868.309,17 ευρώ έξοδα επικοινωνιακής δαπάνης σε καμιά τριανταριά ΜΜΕ και site που δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους. Αυτό έγινε κάτω από την μύτη σας αν δεν το πήρατε χαμπάρι».
«Ο υπουργός έχει γενική εποπτεία, αν έχετε να μας πείτε κάτι πιο συγκεκριμένο, πείτε το», έκλεισε την συζήτηση ο κ. Βορίδης.

ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ: «Έχετε δίκιο ότι δεσμεύουμε τη χώρα για 100 χρόνια, αλλά… κάθε εμπόδιο για καλό!»


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΠΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ !
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑΥΤΟ .....

Ανώνυμος είπε...

στην μυκονο λενε πωs το κλανει το μπαρμπουνι κατα κοσμον κλασομπαρμπουνοs....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...