Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Ο Λεβέντης είχε αγωνία για το που θα πάει ο Τσιπρας το Πάσχα. …



….για να πάει και αυτός να σταθεί δίπλα του, και να του ζητήσει οικουμενική.Mέχρι και τον...Κούλη ρώτησε. Δεν μπορεί να είναι τόσο πολύ ηλίθιος ο πολύσπρωχνόμενος από τα Μ.Μ.Ε.
Για «prive φρεγάτα» που διέθεσαν οι Ένοπλες Δυνάμεις στους Αλέξη Τσίπρα και Πάνο Καμμένο για τον εορτασμό του Πάσχα μίλησε ο κ. Βασίλης Λεβέντης στη Βουλή, σχολιάζοντας στη συνέχεια ότι «το θέμα της πριβέ φρεγάτας εμένα μου μυρίζει εκλογές». Τόσο …βλήμα είναι, που δεν κατάλαβε το ποιο απλό μήνυμα . Και θέλει να είναι πολιτικός παράγων.
«Βλέπω η μια αποτυχία να διαδέχεται την άλλη. Βλέπω την Ελλάδα να είναι βομβαρδιζόμενο κτίριο από παντού. Εμένα πάντως το θέμα της πριβέ φρεγάτας μου μυρίζει εκλογές. Έτσι συμπεριφέρονταν και ο Καραμανλής το 2009» είπε χαρακτηριστικά.
«Την ημέρα του Πάσχα οι πολιτικοί αρχηγοί πηγαίνουν σε στρατόπεδα. Πήρα να δω που θα πάει ο πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και μου ελέχθη ότι οι Τσίπρας-Καμμένος θα πάνε, αλλά δεν μπορούν να πάνε οι άλλοι αρχηγοί. Μου είπαν ότι θα ανεβούν σε φρεγάτα 12 μίλια από την ακτή. Βλέπω και τον κ. Μητσοτάκη στον επιτάφιο και τον ρώτησα αν είναι καλεσμένος και μου είπε «όχι, το κάνουν prive».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...