Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Κούκου…κούκου...



Περνούσα από την περιοχή και δεν ξέρω πως μου ήρθε και είπα να κάνω μία βόλτα από το Εθνικό Τυπογραφείο. Θυμήθηκα ότι το περασμένο Σαββατοκύριακο είχε δοθεί εντολή από το υπουργείο Εσωτερικών να δουλέψουνε υπερωρίες επί 24ωρης βάσης. Και μιας που βρέθηκα εκεί ρώτησα γι΄ αυτό. Πίστευα ότι θα μου πουν ότι επρόκειτο για κατάσταση επιφυλακής μήπως και προκύψει έκτακτο τύπωμα αποφάσεων από τις διαβουλεύσεις με την Τρόικα. Εργαζόμενοι με διαβεβαίωσαν ότι τύπωσαν εσπευσμένα εκλογικό υλικό. «Και γιατί τόσο βιαστικά και με υπερωρίες;», ρώτησα. Η απάντηση με κούφανε: προετοιμάζονται για αιφνιδιαστικές εκλογές και έχουν στο μυαλό τους δύο ημερομηνίες. Η μία την Κυριακή των Βαΐων και η άλλη του Θωμά.
  Όταν συνήλθα από την έκπληξη ρώτησα τι εκλογικό υλικό τύπωσαν. Διάφορα μου είπαν και ένας πρόσθεσε ότι «εγώ ήμουν στο τμήμα που τυπώναμε εκλογικούς καταλόγους και ονομαστικούς καταλόγους ψηφοφόρων».-Μια χαρά τις έχουν βρει τις ημερομηνίες. Τσίμα – τσίμα βγαίνουν οι ημερομηνίες. Αξιολόγηση – έναρξη συζήτησης για το χρέος και εκλογές. Και έτσι πιάνουν στον ύπνο τον ανέτοιμο Κυριάκο και την Φώφη και τους λοιπούς που συζητούν ακόμη αν θα δημιουργήσουν την κεντροαριστερά.

spirospero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...