Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

H CIA έχει καμεραμάν στα Εξάρχεια;





Βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή που κουκουλοφόροι προπηλακίζουν τον Βαρουφάκη και τη σύζυγό του - "Δεν θα ξανακατέβεις στα Εξάρχεια"
Όλοι οι διάλογοι και το... υβρεολόγιο των αντιεξουσιαστών που τον προπηλάκισαν
- Η ψυχραιμία του υπουργού Οικονομικών που... απέτρεψε τα χειρότερα
- "Είμαι αλλοδαπός και περιμένω την υπηκοότητα" του έλεγε ένας σε έντονο ύφος
- "Και τα σκυλιά σε κράζουνε ρε" φώναζε ένας άλλος
- Μαρτυρία σοκ από αυτόπτη μάρτυρα
"Εμένα η μάνα μου είναι με τρεις μέρες δουλειά, φίλε κατάλαβες; Είμαι αλλοδαπός και περιμένω πως και πως την υπηκοότητα κατάλαβες;" φώναζε ένας από τους αντιεξουσιαστές που είχαν περικυκλώσει τον Γιάνη Βαρουφάκη το βράδυ της Τρίτης στα Εξάρχεια.

"Ό, τι μπάτσος υπάρχει εδώ μέσα" ακούγεται να λέει ένας ακόμη νεαρός και συμπληρώνει: "Έρχεσαι στην εξουσία και τα κάνεις πλακάκια. Τι μου λες τώρα". Και συνεχίζει: "Σε οποιοδήποτε κράτος και οτιδήποτε θεωρείς κοινωνία γαμώ την κάθε κοινωνία".
Οι νεαροί εμφανίζονται έξαλλοι αφού ένας ακούγεται στην ίδια φράση να βρίζει τον Γιάνη Βαρουφάκη και στην συνέχεια να του ζητάει συγγνώμη!
"Πληρώνουμε εδώ πέρα μαλάκα! Άκου εδώ πέρα και σόρυ που σου μιλάω έτσι", με τον υπουργό Οικονομικών να εμφανίζεται απόλυτα ψύχραιμος και να του απαντά: "Γι' αυτό κατέβηκα από τη μηχανή. για να μου τα πεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...