Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

" Πάμε γιά ύπνο Κατερίνα "





 «Βοηθήστε τον αδελφό μου – τον χρειαζόμαστε»
Σας ζητώ να στηρίξετε τον αδελφό μου, όχι μόνο για να μην έχει κανείς αυτοδυναμία για το καλό της χώρας αλλά και γιατί το παρακράτος του συστήματος τον έφτασε στο θάνατο. Κανείς πολιτικός αρχηγός δεν πολεμήθηκε τόσο βρώμικα και τόσο σκληρά. Μόνο και μόνο για να του πάρουν το εκλογικό ποσοστό.
Ο Γιώργος καρατζαφέρης άντεξε και θα κριθεί από ΕΣΑΣ. Κανείς, όμως, δεν του αμφισβητεί ότι σε ανύποπτο χρόνο έχει πει αλήθειες και έχει προβλέψει καταστάσεις και εξελίξεις.
Και το οξύμωρο: Εγώ, όπως ξέρετε, έχω άλλα ιδεολογικά μυαλά αλλά το μόνο πολιτικό αρχηγό που εμπιστεύομαι είναι ο Γιώργος. Όχι γιατί είναι αδελφός μου, αλλά γιατί γνωρίζω τις αξίες του, το μυαλό του, την εμπειρία του και την πίστη στην Πατρίδα.
Όσοι με εμπιστεύεστε, σας ζητώ να στηρίξετε τον Γιώργο και σας υπόσχομαι ότι δεν θα το μετανιώσετε.

Ευχαριστώ.
Σπύρος Καρατζαφερης

Είναι αργά για δάκρυα… Σπύρο.

2 σχόλια:

kimon είπε...

ΑΜΟΡΑΛΙΣΤΉΣ-ΨΕΥΤΗΣ-ΚΛΕΦΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ..ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΖΑΔΟΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΘΗΝΑΙΚΗ...ΣΦΗΝΑ...ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕ;;;;;;;ΟΥΣΤ ΜΩΡΗ ΓΡΙΑ ΒΡΩΜΟΚΥΛΟΤΑ ΟΥΣΤ ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΟΥΣΤ ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΕ ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...