Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Eχουν πολιτική τα….μπουρδέλα;


Καρατζαφέρης για Πρόεδρο της Δημοκρατίας και... από stefanelonikitelo



Έτοιμος για συνεργασία με τo μπουρδέλο της Ν.Δ κατ΄ομολογία του  δήλωσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Σκάι. Αρκεί αυτό να αλλάξει πολιτική .  Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κερδίζει γιατί είναι καλός. Κερδίζει γιατί γίνονται αλλεπάλληλα λάθη πολιτικής», δήλωσε.
«Στο Σαμαρά έχω σούρει πάρα πολλά και εκείνος μου έχει κάνει πολλά, όμως το χθες δεν είναι ο ασφαλής συνοδοιπόρος του αύριο», ανέφερε για όσα έχει πει για τον πρωθυπουργό τα προηγούμενα χρόνια.
Εγώ δεν έχω ιδιοτέλεια. Είμαι …ανοιχτός για συνεργασία στα πλαίσια αλλαγής πολιτικής. Είμαι εκεί που ήμουν το 2012 όταν αποχώρησα. Δηλαδή στο 0.5 %.
«Δεν είμαι έτοιμος να δεχτώ την Αριστερά στα πράγματα. Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση θα φέρει κακό στην Ελλάδα. Μία ψήφος παραπάνω θα δώσει 50 έδρες στον Τσίπρα. Εγώ δεν θα τη δώσω», είπε και χαρακτήρισε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ «θεομπαίχτη». «Δεν έχει βαφτίσει το παιδί του αλλά επισκέπτεται το Άγιο Όρος», δήλωσε και συνέχισε: «Με τρομάζει το ενδεχόμενο να έχει η Ελλάδα άθεο πρωθυπουργό».







Ο ...Γιακουματος , ο…. Καράμπελας,ο..Καρατζαφέρης , και ο…Σεφερλής.  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

δε βαζει μυαλο με τιποτα.Εχει καταντησει γραφικος.Το κεφαλαιο καρ.. εκλεισε ουτε για φτυσιμο δεν κανει

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...