Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

O διασυρμός του …ΤΣΕΚΟΥΡΆΤΟΥ Βορίδη





Η τοποθέτηση του Αποστόλη Παπαθεοδώρου ήταν εκείνη που «άναψε» τη συζήτηση, καθώς απευθυνόμενος προς τον Μάκη Βορίδη, έκανε λόγο για τη νεολαία της ΕΠΕΝ και για τσεκούρια, τονίζοντας ότι «Από πότε έγιναν δημοκράτες; Μπαίνοντας στο ΛΑΟΣ ή βγαίνοντας από το ΛΑΟΣ;», για να προσθέσει «Τώρα για κάτι άλλους δημοκράτες, οι οποίοι χόρευαν σε βουνά και σε λαγκάδια για την 21η Απριλίου, τι σόι Δημοκρατία είναι αυτή;».

Συνεχίζοντας, ο πολίτης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «Ένας άνθρωπος, ένας δημοκράτης άνθρωπος, κάποιες φορές στην ζωή του νιώθει και ντροπή για αυτά που έχει κάνει. Αυτός που δεν νιώθει ντροπή κύριε Βορίδη, λέγεται ξεδιάντροπος και αυτός που δεν έχει φιλότιμο λέγεται ξεφτίλας». Ο Αποστόλης Παπαθεοδώρου, κάνοντας λόγο για την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα η χώρα, ρώτησε «Ντροπή δε νιώθετε για όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα;»

Η αμηχανία του βουλευτή της ΝΔ ήταν έντονη και παίρνοντας το λόγο, άλλαξε το γνωστό ήρεμο ύφος του και θέλησε να …ξεκαθαρίσει την κατάσταση λέγοντας ότι «Εγώ είμαι δεξιός και όχι αριστερός. Δε θα μου κάνεις κουμάντο εσύ, δε θα σου κάνω κουμάντο και εγώ». Στη συνέχεια ο Μάκης Βορίδης, άρχισε να χρησιμοποιεί εκφράσεις του τύπου «Ρε παιδί μου», «Ρε φίλε», «Μου κάνεις πλάκα;», «Θα μου πεις εσύ για το τι έκανα το 1983;», «Δεν το έχουμε φάει στη μάπα», «Αδερφέ» και άλλα παρόμοια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...