Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Τα χρήματα είναι του… Λάτση ,δεν είναι… δικά μου. Το άλλο με τον …τοτό, είναι καλύτερο.



Παπασταύρου…. Χθες για μία ακόμη φορά έγινα στόχος απίστευτης κατασυκοφάντησης καθώς δημοσίευμα με εμφανίζει να έχω «βρεθεί στη Λίστα Λαγκάρντ με μισό δισεκατομμύριο ευρώ».
Για όσους επιμένουν να λασπολογούν, επαναλαμβάνω ότι η αλήθεια είναι μια:
1. Το όνομά μου δεν εμφανίζεται με κανένα τρόπο και με καμία ιδιότητα στον εν λόγω λογαριασμό. Δεν έχω και δεν είχα ποτέ καμία σχέση με το λογαριασμό αυτό στον οποίο εμφανίζεται η μεγαλύτερη κατάθεση της Λίστας. Ήμουν ο δικηγόρος της εταιρείας διαχείρισης του Αμοιβαίου Κεφαλαίου που ανήκε από το 2006 στην εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Ζυρίχης Τράπεζας EFG International του ομίλου Λάτση.
2. Όπως έχει δηλώσει με σαφήνεια εδώ και καιρό ο πελάτης μου και παρουσίασε ακόμη και ο ίδιος ο κ. Βαξεβάνης στο περιοδικό HotDoc, τα χρήματα λογαριασμού εταιρείας ποσού 5,4 εκατ. δολαρίων ήταν δικά του. Το ποσό αυτό προήλθε αποκλειστικά από νόμιμη επιχειρηματική δραστηριότητα του πελάτη μου στο εξωτερικό. Μεταφέρθηκε μάλιστα, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, με εντολή του σε λογαριασμό επ’ονόματι του, όπως προκύπτει και από τα σχετικά παραστατικά. Με άλλα λόγια, ο λογαριασμός της εταιρείας του πελάτη μου στον οποίο εμφανίζεται τόσο το όνομα μου ως δικηγόρου όσο και των γονέων μου, για λόγους που άπτονται της σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη μου, δεν είχε ποτέ δικά μου χρήματα.

Δηλαδή αποδέχεται ο τύπος ότι είναι άνθρωπος του Λάτση… και δίπλα στον ..πρωθυπουργό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...