Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Η Ελλάδα ..μπουρδέλο ,ο… Τσίπρας συνεχίζει τις διακοπές του.


Για 19η ημέρα συνεχίζονται οι ανέμελες διακοπές του Αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα, ενώ οι χαμηλόμισθοι Έλληνες υποφέρουν .  Έτσι μετά τις διακοπές στην Κρήτη στο παραθαλάσσιο χωριό Ροδάκινο νότια του Ρεθύμνου, οι οποίες άρχισαν στις 3 Αυγούστου, επέλεξε να περάσει το υπόλοιπο των διακοπών του στην Νάξο μαζί με την σύντροφο του και μερικούς φίλους. Συν γυναιξί και τέκνοις λοιπόν εθεάθη σήμερα το μεσημέρι στο λιμάνι της Μουτσούνας, όπου απολάμβανε ξέγνοιαστες οικογενειακές στιγμές μετά συνοδείας θαλασσινών εδεσμάτων. Σου λέει ..μου είπαν, ότι δεν είναι η ώρα μου να κυβερνήσω οπότε γιατί να τρέχω; Μαλάκας είμαι; H μελλοντική πρωθυπουργία μου έχει κλείσει με τα υπερατλαντικά αφεντικά μου.   
Την ίδια στιγμή το 70% των Ελλήνων δεν πήγαν διακοπές φέτος λόγω της οικονομικής κρίσης κάτι που έχει “καυτηριαστεί” πολλές φορές πολιτικάντικα από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Δυστυχώς όμως για τον μέσο Έλληνα, άλλο η καταγγελτική πολιτική και άλλο η πραγματικότητα.
Το μόνο που απομένει είναι να δούμε αν ο  Αλέξης θα σπάσει το ρεκόρ των μεγαλύτερων σε διάρκεια διακοπών που είχε επάξια κερδίσει ο ..μαμούχαλος Παπανδρέου ο οποίος εν μέσω κρίσιμων στιγμών για την Ελλάδα είχε επιλέξει το 2010 να ξεκουραστεί για πάνω από 35 ημέρες.
Πάντως από τα μέχρι σήμερα δεδομένα φαίνεται ότι ο Αλέξης Τσίπρας ακολουθεί μέχρι στιγμής τα βήματα του  Παπανδρέου… τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...