Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Όλα τα λαμόγια είναι βολεμένα στην …ΠΕΙΡΑΙΩΣ ?



Ο «μάρτυρας» ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ αράδιασε μια σειρά από πρωτοκλασάτα ονόματα του ΠΑΣΟΚ που είναι χωσμένα μέχρι τον λαιμό στα σκατά της διαπλοκής- αρπαγής, αλλά έχουν τα αδικήματα-κλεψιές τους… παραγράφει.

Η αποκάλυψη που έκανε ο Πάνος Καμμένος στην εξεταστική για τη Siemens έφερε στην επιφάνεια μία σχέση στοργής που κρατάει χρόνια. Μπορεί ο κύριος Χριστοδουλάκης να είναι το πρόσωπο κλειδί για πολλές υποθέσεις όπως ο ΟΣΕ, τα ναυπηγεία και η ΕΤΒΑ, δεν ήταν ο μόνος όμως ούτε ο πρώτος που συνδέθηκε στενά με την Πειραιώς. Είναι περίεργο όμως πως όλοι “ξεχνούν” να αναφέρουν ότι αμείβονται σήμερα από την Πειραιώς, όταν επί των καθηκόντων τους το Ελληνικό δημόσιο ζημιώθηκε κολοσσιαία ποσά. Διαβάστε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Να σας το πω πιο απλά. Ο ΟΣΕ και το Υπουργείο Άμυνας χρώσταγαν χρήματα στα ναυπηγεία. Σε κοινοβουλευτικό έλεγχο το Υπουργείο Μεταφορών ισχυρίζεται ότι το Υπουργείο Οικονομικών δεν έδινε τα χρήματα να πληρωθούν. Τα χρήματα δε, μαγικά, πληρώθηκαν με το που έγινε η πώληση των ναυπηγείων στους Γερμανούς και μάλιστα το τίμημα ήταν σχεδόν ίδιο με το τίμημα που αγόρασαν οι Γερμανοί από την ΕΤΒΑ τα ναυπηγεία!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ξέρετε γιατί σας ρωτάω; Η ΕΤΒΑ μετά από αυτό πού πουλήθηκε;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Στην Τράπεζα Πειραιώς.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εσείς πού εργάζεστε τώρα;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Στην Τράπεζα Πειραιώς δεν εργάζεστε;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Είμαι εξωτερικός σύμβουλος με δελτίο παροχής υπηρεσιών, όπως και σε πολλούς άλλους οργανισμούς.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΑΝΟΣ) ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν είστε δωρεάν, είστε επί πληρωμή. Εσείς το βλέπετε αυτό νόμιμο και ηθικό; Δηλαδή, έχει γίνει αυτή η μεταβίβαση, πουλήθηκαν τα Ναυπηγεία στους Γερμανούς, η ΕΤΒΑ στην Πειραιώς και τώρα εσείς εργάζεστε, ως πρώην Υπουργός που υπογράψατε αυτά, στην Πειραιώς;
ΜΑΡΤΥΣ (Νικόλαος Χριστοδουλάκης): Σας είπα ότι παρέχω συμβουλές σε θέματα μακροοικονομικής ανάλυσης.
Δείτε τώρα τη διαχρονική σχέση της παρεΐτσας που ρημάζει ακόμα την Ελλάδα:
Ο κύριος Σάλλας είναι και αυτός “αντιστασιακός”. Την δεκαετία του 70-80 (έχει φυλακιστεί για την αντιδικτατορική του δράση) που υπήρξε ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ και ένας εκ των 149 προσκεκλημένων ενώπιον των οποίων ο Ανδρέας παρουσίασε στις 3 Σεπτέμβρη του 1974 την ιδρυτική διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ.
Ποιός άλλος όμως παρουσιάζεται ως αντιστασιακός; Μα φυσικά το βαποράκι του μαύρου χρήματος του Γεωργίου της Siemens!
Μάρτυς (Παντελεήμων Καράκωστας): Πολύ. Όχι με την πολιτική, ήμουν στον αντιστασιακό αγώνα, ήμουν ... πρόεδρος των συλλόγων όλης της δυτικής Γερμανίας είχα μια δράση, γι’ αυτό και πέρασα πολλά έξω και εδώ στην Ελλάδα μου είχαν απαγορεύσει την είσοδο….
Όχι, πού τον ξέρατε τον Λαλιώτη; Εγώ τον Τσοχατζόπουλο κατάλαβα πριν, ξέρατε και τον Λαλιώτη;
ΜΑΡΤΥΣ (Παντελεήμων Καράκωστας): Ναι, μα τον Λαλιώτη τον γνώρισα από τον Τσοχατζόπουλο, δεν ήξερα τον Λαλιώτη. Δεν ήταν μαζί μου στη Γερμανία ο Λαλιώτης, ήταν πιο μικρός, ο Λαλιώτης ήταν μικρότερος, πολύ μικρότερος. Αλλά στη Χαριλάου Τρικούπη, εκεί γνωριστήκαμε, όταν γύρισα εγώ από το εξωτερικό, ο Κώστας Λαλιώτης μου λέει: «Κοίταξε, βοήθησε, σε παρακαλώ, εκεί» και με έστειλε στον Παπανικολάου και ήταν και κάποιος Τρεπεκλής θυμάμαι τότε.
Κομπίνες;
ΜΑΡΤΥΣ (Παντελεήμων Καράκωστας): Βέβαια, γίνανε, πάντα γίνονται κομπίνες…
Γινόντουσαν, να σας πω ένα παράδειγμα, το αεροδρόμιο, που έγινε από την HOCHTIEF, δεν έπρεπε να γίνει από την HOCHTIEF. Έπρεπε να γίνει από την Aéroports de Paris. Τα ξέρω, γιατί εγώ αναμείχθηκα στο κονσόρτσιουμ τότε εκείνη την εποχή. Οι Γάλλοι είχαν κάνει μια πολύ πιο φτηνή προσφορά και πιο έξυπνο αεροδρόμιο και πιο λειτουργικό. Και ανετράπη το θέμα τότε, και ανετράπη και η Κυβέρνηση, εξαιτίας της HOCHTIEF και απ’ ό,τι έχω ακούσει και λόγω του Ο.Τ.Ε. τότε, που ήταν το θέμα με τα ψηφιακά, τι ήταν. Θέλω να πω, λοιπόν, ότι ακολούθησε ένας ορυμαγδός σκανδάλων και παρατυπιών, τα οποία εγώ ήμουν στη μέση, με ποια έννοια, εγώ έκανα τη δουλειά μου, πλήρωνα τα ταξίδια μου από την τσέπη μου, να τα λεφτά που ερχόντουσαν στην Τράπεζα Πειραιώς, και δεν είδα στο τέλος δουλειά και έμεινα εγώ να χαλάσω τα λεφτά που είχα βγάλει και να μείνω στη φάση αυτή που είμαι τώρα, που τώρα ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιος να δει πού βρίσκομαι εγώ.
Όλη η καλή παρέα λοιπόν γύρω από την Πειραιώς. Την Πειραιώς που σήμερα το Ελληνικό κράτος της δίνει κάποια δις για να …έχει το θράσος να προσφέρει 700εκ. Για το ταχυδρομικό ταμιευτήριο και την Αγροτική.
Διαβάστε λοιπόν όλο το ιστορικό και το μοντέλο πράσινης συντροφικότητας εδώ: Εξετάζει το ΠΑΣΟΚ την πρόταση Σάλλα για κρατική ενίσχυσή του μέσω του ΤΤ… λογικό… δικό τους παιδί είναι πρέπει να το στηρίξουν
και βγάλτε τα συμπεράσματα σας για το “που πήγαν τα λεφτά”.

Πηγή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ψηφίστε κορόιδα ΠΑΣΟΚ ξανά και ξανά για να καταντήσετε στο τέλος να παίρνετε μισθούς και συντάξεις των 300 ευρώ
Αφού είσαστε χαϊβάνια δεν σας αξίζει καλύτερη ζωή .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...