Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Βάζω τα εισιτήρια είσαι για….. να …πετάξουμε;




«Καίνε» οι αποκαλύψεις που κάνει η Ανδρεανή Τσάφου σχετικά με τις πιο προσωπικές στιγμές της ζωής της! «Θα ήθελα να κάνω sex σε αεροπλάνο αλλά δε έχω κάνει. Ποτέ μου δεν είχα μόνο μια επαφή με κάποια άτομα. Δηλαδή αν δω κάποιον μια φορά, σίγουρα θα ξαναβρεθούμε. Αν δω πως δεν ταιριάζω σε κάποια πράγματα μπορεί να μην το συνεχίζω, αλλά δεν μου έχει τύχει .Δεν αποκλείω το sex από το πρώτο ραντεβού. Αρκεί να μου βγάλει κάτι πολύ θετικό» δηλώνει το μοντέλο, ενώ συνεχίζει: «Μαζί με τη συνεννόηση για μένα το sex παίζει τον σημαντικότερο ρόλο. Δηλαδή, αν δεν είναι καλό, μετά τι κάνεις; Υπομονή; Ας μη λέμε ψέματα, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για να είναι και ξεχωριστή η σχέση σου. Αλλιώς γίνεται σχέση του μήνα. Δεν έχω βγει ποτέ έξω χωρίς να φοράω εσώρουχα, αλλά αν μου το ζητήσει το αγόρι μου, θα βγω, γιατί όχι; Δεν είναι...
κακό να υπάρχει λίγο παιχνίδι».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...