Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Οι πρωταγωνιστές της παρτούζας του ΕΛΠΙΣ λένε.


Ο 34χρονος παντρεμένος ιατρικός επισκέπτης, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο ερωτικό τρίγωνο, που έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2005 με τον ουρολόγο και την 32χρονη απλή επισκέπτρια του νοσοκομείου, ισχυρίζεται ότι η ερωτική συνεύρεση πραγματοποιήθηκε κατόπιν επιθυμίας που εξέφρασε η νεαρή γυναίκα -η οποία μάλιστα ήξερε πως καταγραφόταν!

«Εδώ και αρκετά χρόνια είμαι φίλος με τον ουρολόγο. Ήξερα ότι διατηρούσε ερωτική σχέση με την 32χρονη. Όπως μου είπε ο φίλος μου, η κοπέλα αυτή του είχε ζητήσει να παρευρεθεί κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής τους επαφής και τρίτο άτομο. Για τον λόγο αυτό ο φίλος μου (σ.σ. ο ουρολόγος) με προσκάλεσε -και εγώ, ο φίλος μου και η κοπέλα, συνευρεθήκαμε ερωτικά. Ο ουρολόγος πρότεινε στην 32χρονη να καταγράψουμε την ερωτική μας επαφή σε video. Εκείνη δέχτηκε. Η κάμερα του φίλου μου ήταν στημένη σε εμφανέστατο σημείο επάνω στο καλοριφέρ. Μετά το πέρας της επαφής, απεχώρησα και δεν γνωρίζω τι απέγιναν η κάμερα και το αρχείο που είχε καταγραφεί», ανέφερε χαρακτηριστικά στην κατάθεση που έδωσε στις 7 Σεπτεμβρίου στο τμήμα Δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.

«Ήξερα ότι με κατέγραφε», λέει και η νοσηλεύτρια

Ιδιαίτερα σημαντική είναι όμως και η άποψη της 31χρονης νοσηλεύτριας, η οποία είχε συνευρεθεί επίσης με τον «βιτσιόζο» ουρολόγο μέσα στο «Ελπίς». Όπως επισημαίνει, με τον 36χρονο γιατρό διατηρούσε σχέση από τον Ιανουάριο του 2006 μέχρι και τον Ιούνιο του 2006. Συνήθιζαν, μάλιστα, να συνευρίσκονται ερωτικά μέσα στο δημόσιο νοσοκομείο. «Σε μια από τις ερωτικές μας συνευρέσεις στο χώρο του νοσοκομείου «Ελπίς», καταγράψαμε την πράξη μας σε κάμερα η οποία ήταν τοποθετημένη σε εμφανές σημείο, πάνω στο καλοριφέρ του δωματίου. Η κάμερα ήταν μεγάλου μεγέθους, μάρκας Sony, χωρίς να είναι κρυμμένη και σε προφανές- ορατό σημείο», είναι τα ακριβή της λόγια που είπε στην κατάθεσή της.

Από το ρεπορτάζ, μάλιστα, προκύπτει ότι η νεαρή νοσηλεύτρια, πλέον έχει μετατραπεί σε… «πορνοστάρ» του διαδικτύου.
Όπως ισχυρίζεται η νοσηλεύτρια, λοιπόν, στο δικόγραφο, ο ουρολόγος βιντεοσκοπούσε αρκετές από τις ερωτικές συνευρέσεις που είχαν. «Επειδή γνώριζα ότι η βιντεοκάμερά του, με την οποία γίνονταν οι βιντεοσκοπήσεις των προσωπικών μας στιγμών, είχε κλαπεί από τον Ιούνιο του 2006, άρχισα από τον Ιούλιο του 2009 να κάνω σχετική έρευνα στο διαδίκτυο μήπως υπάρχει και δικό μου υλικό αναρτημένο.( ΒΛΕΠΕ ΕΔΩ ) Στην έρευνά μου αυτή με βοήθησε ο ουρολόγος. Το αποτέλεσμα ήταν να βρεθούν video, δύο τον αριθμό, στα οποία βρίσκομαι σε προσωπικές στιγμές με τον τότε σύντροφό μου…», αναφέρει. http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=82494&cid=4

http://www.i-reportergr.com/2009/11/blog-post_967.html

Μετά από τρία χρόνια το θυμήθηκε; Kαι τι σχέση είναι αυτή, εάν είναι δικό της το βίντεο που παίζει στο διαδίκτυο, όταν κάνει παρτούζα; Μάλλον διαπροσωπική είναι, και όχι προσωπική.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...