Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Ακόμα και ο ΣΤΟΧΟΣ τον πήρε στο δούλεμα


Είχε δεν είχε», έριξε ο Άδωνις τη φόλα.
Από το χέρι πιάστηκε με τον Παπανικόλα,
τ’ αφεντικό του «Τηλεφώς» κι ο ψωνισμένος γόης
περνάνε ένα απόγευμα από την Καλλιρόης.
Εκεί τους υποδέχεται σαν μάνα εξ ουρανού
-λες και δεν ξέρει και των δυό τον σαλεμένο νού-
ο πρόεδρος, και μονομιάς και για να σπάσει ο πάγος
«είμαι κι εγώ της φύσεως και μέγας χορτοφάγος»
λέει ο πρόεδρος, που μπορεί μέσα σε ένα βράδυ
να φάει δυό ντάνες με σανό κι ολόκληρο λιβάδι.
Και μέσα σε χαμόγελα κλείνουν την συμφωνιά
και τρέχει ο γόης με χαρά και λέει στην Ευγενία:
-«Τι συμφωνίες έκανα ο άπαιχτος και πάλι
κι αν όλα παν' όπως τα θες θα 'χουμε και κανάλι
γιατί στο υποσχέθηκα βρε Ευγενία πως...
στα χέρια μας θα πάρουμε εμείς το «Τηλεφώς».
Εσύ θα κάνεις εκπομπές και να μαγεύεις πλήθη
κι εγώ χαλίφης θα γινώ στη θέση τού Χαλίφη».
-«Μπουμπούκο μου να σε χαρώ, ξεφτέρι και ….



ατσίδα
θα φτιάξουμε ένα δίωρο και για τον Λεωνίδα
κι όλες τις άλλες εκπομπές μόνη μου θα τις κάνω...
θέλω κι ένα κότερο και ένα αεροπλάνο
να αισθανθώ κι εγώ καλά... να ανεβώ λιγάκι,
γιατί μού βγήκε πάλι 'μπρός αυτή η Μενεγάκη...»
Ο Άδωνις χαρούμενος το Ίντερνετ ανοίγει
και μιά φωνή τσιριδιαστή στην Ευγενία μπήγει:
«Τρέχα να δεις τι πάθαμε, και σε καλό δεν τό 'χω
μάς πήραν μάλλον μυρωδιά αυτοί εκεί στον «Στόχο».
Θα βγάλω ανακοίνωση ευθύς, να τους τσακίσω,
γιατί από τα νεύρα μου το «γκούτσι» μου θα σκίσω»
Μα τά 'κανε χειρότερα της Ευγενίας το ταίρι
αφού δεν ρίχνουνε γροθιά ποτέ προς το μαχαίρι
Έδωσε μιάν απάντηση και πίσω δέκα πήρε...
Κάτσε στ' αυγά σου φίλε μας, στην πολυθρόνα γύρε
και μην ορμάς σαν λέοντας και φεύγεις σαν την κότα
άμα δεν ξέρεις πού 'μπλεξες, τον πρόεδρό σου ρώτα...

ΠΗΓΗ: Εφημερίδα «Στόχος»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...