Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Προτίμησε τον τσιγγάνο για τους ψήφους?



Προς τον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ


κ. Γεώργιο Καρατζαφέρη


Από Αγγελόπουλο Γεώργιο

Πρώην Νομαρχιακό Σύμβουλο

Υπεύθυνο Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΛΑ.Ο.Σ

Μέλος Κεντρικής Επιτροπής


Κύριε Πρόεδρε,


Πολλές φορές στο παρελθόν έχω διαφωνήσει με πολλές απόψεις και αποφάσεις σας, αλλά η αντίληψή σας ότι εσείς είστε προπονητής και αποφασίζετε για όλα μου επέβαλε για λόγους κομματικής τάξης να σταματήσω να διατυπώνω την δική μου θέση. Όπως αποδείχθηκε σαν προπονητής τις περισσότερες φορές είχατε δίκιο και το κόμμα μας γνώρισε μεγάλη αύξηση ποσοστών.

Όταν όμως σε ένα κόμμα ή ομάδα ,ο προπονητής γίνεται και μάνατζερ και ανακατεύεται με μπόνους, πριμ και λοιπές παροχές η ομάδα διαλύεται.

Χθες καλέσατε το σύνολο των ΜΜΕ για να τους ανακοινώσετε τα ψηφοδέλτια της Νοτίου Ελλάδας καθώς και επιλεκτικά διάφορους υποψήφιους. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και η εκδήλωση όπως διαπιστώσατε κατέληξε σε φιάσκο.

Για τους λόγους αυτούς ,και επειδή δεν μπορώ να μπω σε πλειστηριασμό ούτε ανέχομαι να γίνω τσόντα όπως έχετε αποκαλέσει στο παρελθόν διάφορους υποψήφιους βουλευτές μας ,αλλά και για λόγους άλλους τους οποίους θα σας εκθέσω αργότερα ,σας δηλώνω ότι δεν επιθυμώ να είμαι υποψήφιος του κόμματός μας.

Αυτό μου το επιβάλει η ηθική μου συγκρότηση αλλά και το γεγονός ότι δεν αρκεί κανείς να διακηρύσσει κάποιες ιδέες αλλά επιβάλλεται να ζει με αυτές.

Με τιμή

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ


Προτίμησε τον τσιγγάνο για τους ψήφους?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...