Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Δεν ακούσαμε κανένα μα……. Να μιλάει για αυτό?



Χωρίς εκπαιδευτικούς και βοηθητικό προσωπικό, υποδομές, ακόμη και ειδικά βιβλία, λειτουργούν πολλά ειδικά σχολεία και γενικά εκπαιδευτικές δομές για άτομα με αναπηρία, λίγες ημέρες μετά το «πρώτο κουδούνι». Αυτό καταγγέλλει η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, η οποία ζητεί από την πολιτεία να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις αυτές που «για μία ακόμη φορά ορθώνουν απροσπέλαστα εμπόδια στην ελεύθερη απόλαυση του δικαιώματος εκατοντάδων μαθητών με αναπηρία στην ισότιμη εκπαίδευση». Σύμφωνα με ενδεικτικά στοιχεία που συνέλεξε η Συνομοσπονδία, το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο στη Λήμνο παραμένει κλειστό, αφού δεν υπάρχει προσωπικό, στην αντίστοιχη μονάδα στη Μυτιλήνη λείπουν τρεις δάσκαλοι και βοηθητικό προσωπικό και στη Λαμία το Ειδικό δημοτικό σχολείο δεν έχει σχολικό και το νηπιαγωγείο νηπιαγωγό. Στην Κέρκυρα, το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο χρειάζεται …..



τέσσερις εκπαιδευτικούς, ενώ δεν υπάρχουν καθόλου βιβλία και ειδικός εξοπλισμός. Το Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρηκόων Κέρκυρας δεν λειτουργεί λόγω παντελούς έλλειψης προσωπικού. Στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) της Φλώρινας εργάζονται δύο εκπαιδευτικοί και ένας διευθυντής για 30 μαθητές και στο ΕΕΕΕΚ Ρεθύμνου τρεις εκπαιδευτικοί έχουν την ευθύνη 40 μαθητών. Στο ΕΕΕΕΚ του Ηρακλείου Κρήτης το μάθημα πραγματοποιείται σε λυόμενες αίθουσες, ενώ δεν υπάρχει διευθυντής. Μεγάλες ελλείψεις καταγράφονται και στα ειδικά σχολεία και εργαστήρια στη Θεσσαλονίκη και είναι ενδεικτικό ότι στο 1ο ΕΕΕΕΚ λειτουργούν τρεις από τις οκτώ τάξεις. Στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Περάματος υπάρχει μόνο μία δασκάλα και καθόλου ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Η Συνομοσπονδία με ανακοίνωσή της διευκρινίζει ότι οι συγκεκριμένες περιπτώσεις δεν πρέπει να θεωρηθούν μεμονωμένες, αφού σε όλα τα ειδικά σχολεία υπάρχουν κενά σε προσωπικό, ενώ δεν επαρκεί ο ειδικός εξοπλισμός και ζητεί από την πολιτεία να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για να μπορέσουν οι μαθητές με αναπηρία να φοιτήσουν «ισότιμα, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς» Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...