Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Πάρτε μια γεύση από υποψήφιο του ΛΑ.Ο.Σ





Τέτοια πολιτικά σκουπίδια έχει.( και είναι και κουμπάρος του)

ο ΛΑ.Ο.Σ. αντιμετωπίζει εσωκομματικές συγκρούσεις. Η αιτία των συγκρούσεων εγώ ο ίδιος, ναι εγώ, ο Αντωνακάκης Σωκράτης. Γιατί;
Διότι είμαι ο κινητήριος μοχλός του ΛΑ.Ο.Σ. στην Κρήτη και κυρίως στα Χανιά.
Διότι είμαι αυτός που ανέβασε το ΛΑ.Ο.Σ. στα Χανιά και αυτός που του κατέβασε την τρομακτική για τους πολίτες ταμπέλα του φασισμού με τους τρόπους μου, την κοινωνικότητά μου και την υπομονή μου.
Διότι εγώ δεν φοβήθηκα να βαρέσω το χέρι μου στο τραπέζι των πάνελ στα τοπικά κανάλια και να πω τα πράγματα με το όνομά τους.
Διότι είμαι ο πρώτος που έβγαλα το ΛΑ.Ο.Σ. στις πλατείες και ο πρώτος που έδωσε ζωντάνια στο κόμμα μας.
Διότι μέσω εμένα το αγάπησε ο κόσμος στα Χανιά.
Διότι μέσω εμένα κυμάτισαν οι γαλανόλευκες σημαίες στις πλατείες όλης της Κρήτης.
Τώρα οι συνυποψήφιοι άρχισαν να έχουν πρόβλημα όμως μαζί μου. Επειδή λοιπόν υπάρχει η πιθανότητα το ΛΑ.Ο.Σ. να βγάλει έδρα στα Χανιά τι σκέφτηκαν τα γνωστά τσόκαρα και στριγκάτα νούμερα; Είπαν, να διώξουμε την δύναμη του ΛΑ.Ο.Σ. Χανίων που λέγεται Σωκράτης και τους ψήφους του να τους πάρουμε αναγκαστικά εμείς και έτσι να εκλεγούμε με τους δικούς του κόπους. Κάποιοι από τα Χανιά λοιπόν με θέλουν (το επιβάλλουν στα κεντρικά γραφεία… γίνεται χαμός με το θέμα) στο Ηράκλειο. Έλα μου όμως που τα τσόκαρα Ηρακλείου με φοβούνται κι εκεί, διότι ας μην ξεχνάμε ότι είμαι από.....


το Ηράκλειο και ότι έχω σόι τουλάχιστον 2500 άτομα τα οποία με ένα κλικ γίνονται ψηφοφόροι μου στο ΛΑ.Ο.Σ.. Το αποτέλεσμα είναι τα τσόκαρα να τσακώνονται σήμερα μεταξύ τους διότι κανείς τους δεν με θέλει στο ψηφοδέλτιο ως συνυποψήφιο. Με θεωρούν και είμαι ισχυρό χαρτί του ΛΑ.Ο.Σ. Κρήτης και αυτοί όλοι τους που ονειρεύονται τις καρέκλες χάνουν με μένα το όνειρό τους... το όνειρο του βουλευτή… τσάμπα μάγκες.
Μάλιστα κάποιο τσόκαρο εδώ στα Χανιά, ναι αυτός ο Εβραίος, δήλωσε στα κεντρικά γραφεία του κόμματος, πως αν δεν με διώξουν από το ψηφοδέλτιο, θα φύγει εκείνος. Και του απαντώ του Σιωνιστή: «Ε! φύγε και πήγαινε στη στοούλα σου να κλάψεις και άσε μας ήσυχους να δουλέψουμε να δούμε τον Καρατζαφέρη Πρωθυπουργό… άντε… αλέ…». Φανταστείτε το συγκεκριμένο τσόκαρο πόσο δημοκράτης είναι. Αν μπορούσε να αλλάξει τους Συνταγματικούς νόμους θα το έκανε για τα προσωπικά του συμφέροντα. Θα του υπενθυμίσουμε λοιπόν, πως δικαίωμα υποψηφιότητας έχουν όλοι όσοι πιστεύουν στο κόμμα. Ο Πρόεδρος Γ. Καρατζαφέρης κάνει κουμάντο.
Επιπλέον αυτό το ανόητο τσοκαράκι τι έκανε; Έβαλε στο ψηφοδέλτιο ανθρώπους αδύναμους σε ψήφους έτσι ώστε αυτός στο τέλος να πάρει τους δικούς μου με σκοπό να εκλεγεί βουλευτής… και μετά φυσικά ξύπνησε. Εδώ δεν ξέρει να μιλήσει και να γράψει, δεν ξέρει να συντάξει ένα πολιτικό κείμενο και ονειρεύεται να γίνει βουλευτής. Ποιος; Ο Μασόνος. Για να βουλιάξει η Ελλάδα πιο μέσα στα σκατά. Για να μπει Εβραίος στην Βουλή κάτω από την ομπρέλα του ΛΑ.Ο.Σ. και να γίνουμε ρόμπα. Για να αποκτήσει η Βουλή έναν εθνοπροδότη παραπάνω.
Όχι, όχι… αυτό δεν θα περάσει. Θα μείνει στο ψηφοδέλτιο μαζί μου και θα νοιώσει πόσο λίγος θα είναι μπροστά μου όταν μέσα σε μια ώρα από την καταμέτρηση των ψήφων θα έχουμε χιλιομετρική διαφορά. Τελευταίος θα βγει. Έτσι κι αλλιώς κανείς φίλος του ΛΑ.Ο.Σ. δεν τον γουστάρει. Με λίγα λόγια έχει εξευτελιστεί. Ξέρετε, η πολιτική μπορεί να σε ανεβάσει, αλλά μπορεί και να σε καταστρέψει. Στην προκειμένη περίπτωση ο καταστραμμένος τσοκαράτος κατάστρεψε αυτή την φορά και τα συντρίμμια του. Είναι ένα μηδέν. Περίγελος. Θα φύγει νύχτα από τα Χανιά… θα με θυμηθείτε. Σήμερα στην Ν.Ε. ΛΑ.Ο.Σ. Χανίων, προεκλογικά το τσόκαρο σχεδόν κάθεται μόνο του στο γραφείο. Το γραφείο δεν έχει προσέλευση.
Βεβαίως, ευτυχώς που έχει το Ιατρείο μου - πολιτικό μου γραφείο. Εκεί μπερδεύω πια αυτή την περίοδο τον ασθενή με τον ψηφοφόρο. Οι ασθενείς τελικά θα ψηφίσουν ΛΑ.Ο.Σ. και οι ψηφοφόροι μου κάνουν αφιλοκερδώς το τσέκ άπ τους. Όλοι βολεμένοι, ευχαριστημένοι και έτοιμοι για την κάλπη. Γι’ αυτό σας λέω… ΠΑΜΕ ΛΑ.Ο.Σ. ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ…. Άντε να με δω και αυτή την φορά υποψήφιο του ΛΑ.Ο.Σ. και θα το φτάσω το ποσοστό μας στο 11%. Ανυπομονώ να μπω στην μάχη. Έχω εμπιστοσύνη στον Πρόεδρο μου και στο επιτελείο του. Σίγουρα θα πράξουν το σωστό και το καλό για την παράταξη που τόσο αγαπούμε και πιστεύουμε όλοι μας μέσα από την καρδιά μας.
Ο Θεός είναι Μεγάλος… Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...