Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Το τέλος του «τελευταίου» των δεινοσαύρων



Επιστολή ΕΒΕΡΤ

"Η πρότασή σας να τεθώ εκ νέου επικεφαλής Επικρατείας είναι τιμητική για μένα. Από τα φοιτητικά μου χρόνια και ιδιαίτερα την τελευταία 35ετία στο ελληνικό κοινοβούλιο έχω προσφέρει στην πολιτική ζωή υπηρετώντας αξίες και ιδανικά που στηρίζονται στις ιδεολογικές και καταστατικές αρχές του κόμματός μας τις οποίες καθιέρωσε ο ιδρυτής μας Κωνσταντίνος Καραμανλής.
Χρωστώ ευγνωμοσύνη στον ελληνικό λαό και...

ιδιαίτερα στον αθηναϊκό, που επί σειρά ετών μου έδωσε τη δυνατότητα να αγωνιστώ για το καλό της πατρίδας.
Σήμερα, μετά από τόσα χρόνια συμμετοχής στα κοινά νοιώθω ότι πρέπει να συμβάλλω στην ανανέωση του κόμματος την οποία εγώ πρώτος έκανα πράξη και για το λόγο αυτό είμαι υποχρεωμένος να αρνηθώ την πρότασή σας επιθυμώντας να καταλάβω την τελευταία θέση.
Σας διαβεβαιώνω ότι θα είναι αμείωτο το ενδιαφέρον μου για την πορεία του τόπου και της παράταξης.
Η στάση μου και η συμπεριφορά μου όλα τα χρόνια που είμαι ενταγμένος στις τάξεις της ΝΔ αποτελούν εγγύηση για αυτό..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...