Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Κα Τζαβέλα ΤΙΜΗ σου που δούλευες.. για τους «διαπλεκόμενους»;


Την δήλωση της ότι θα παραιτηθεί από την θέση που έχει στον Μ. Κυριακού έκανε η Νίκη Τζαβέλα στο τέλος του μήνα για να προχωρήσει για τις ευρωεκλογές. Μάλιστα σε συνέντευξη που έδωσε στον ΑRRENA 89,2 απάντησε για πρώτη φορά σε ερώτηση για τις ιδιωτικές της δραστηριότητες με Κόκκαλη, Λάτση, Κυριακού, Μυτιληναίο και είπε: "Η Ν.Δ προφανώς και δεν με ήθελε επειδή είχα σχέσεις με τον ιδιωτικό τομέα αλλά εδώ και 15 χρόνια δεν με αναζήτησε κανείς. Δούλεψα για τον Κόκκαλη και τον Λάτση όπως και άλλους και είναι τιμή μου" είπε η Τζαβέλα και συνέχισε: "Κάναμε όμως πατριωτική δουλειά με αυτά τα ιδρύματα"

Τζαβέλα: "Τιμή μου που δούλεψα για τον Κόκκαλη"

Το πρώτο άνοιγμα στην Ντόρα μετά από αρκετό καιρό κάνει σήμερα μέσα από συνέντευξη που έχει παραχωρήσει στην εφημερίδα «Αξία» ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης. Όπως, λέει δεν έχει κανένα προσωπικό θέμα με την υπουργό Εξωτερικό. Απλά, διαφωνεί με την διπλωματική πολιτική. Αν μάλιστα ήταν στο υπουργείο Υγείας ή στο Γεωργίας η Μπακογιάννη, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. «Δεν έχω τίποτα μαζί της. Και έχω πει ότι αν ο Μητσοτάκης χρειαζόταν αίμα, θα είμαι ο πρώτος που θα σπεύσω». Ο Καρατζαφέρης πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα το άνοιγα του. «Μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής. Μου αρέσει το πνεύμα της, το χαμόγελο της, το χρώμα τον μαλλιών της». Όσο πέφτουν τα ποσοστά του ΛΑ.Ο.Σ., τόσο περισσότερο θα αυξάνεται ο θαυμασμός του Καρατζαφέρη για την Ντόρα. http://www.parapolitika.gr/

«Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών»...http://www.ethnos.gr/images/hasnotvideo.gif

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ:ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΗΡΘΑΝ ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ...ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...