Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

ΩΣ "ΠΟΥΤΑΝΑ" ΚΕΡΔΙΣΕ 50.000 ΕΥΡΩ


Παρών και ο... κερατάς...
Η παίκτρια παραδέχτηκε πως νιώθει λεσβιακή έλξη για τη φίλη της (που ήταν παρούσα στο παιχνίδι) και πως έγινε πουτάνα για 1.000 ευρώ, επειδή είχε ανάγκη. Η Μπουμπούκα τη χειροκρότησε, την ευχαρίστησε για την ειλικρίνειά της και της έδωσε το χρηματικό έπαθλο των 50.000 ευρώ για τον αυτοεξεφτελισμό της. Το ΕΣΡ, ο θεματοφύλακας της ποιότητας του τηλεοπτικού προγράμματος, αφήνει αυτήν την εκπομπή να βγαίνει ακόμη στον αέρα...

Παραδέχτηκε πως έγινε πουτάνα και κέρδισε 50.000 ευρώ! ...

Μένεις άφωνος με την ποιότητα του προγράμματος που δείχνει ο ΑΝΤ1. Μια 19χρονη κοπέλα(με αυτά που απάντησε πλασαρίστηκε σαν πόρνη πολυτελείας) παρουσία συγγενών της φυσιολογικά από αύριο δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει ξανά έξω.
Η Ευγενία Μανωλίδου, σύζυγος βουλευτή, μην ξεχνάμε ρώταγε κατά προκλητικό τρόπο και συνάμα σκληρό για να πάρει απαντήσεις του τύπου:

- "Δέχθηκα παρενόχληση από συγγενικό μου πρόσωπο"

- "Έχω κάνει σεξ με άνδρα και γυναίκα ταυτόχρονα"

- "Κάποια στιγμή είχα φθάσει σε σημείο να σκοτώσω κάποιον"

- "Ναι είχα πολλές σχέσεις με αγόρια αλλά μπορώ να τους καταμετρήσω"

- "Οι γονείς μου δεν μου μιλάνε λόγω του ...άσωτου βίου μου"

- "Σκέφτηκα ερωτικά και την ξαδέλφη μου και το έχω συζητήσει μαζί της"!!!

Άφωνοι στην "Στιγμή της αλήθειας": "Θα σκότωνα τον πρώην σύντροφο μου"

Μέχρι ποτέ θα συνεχίζει αυτό το μπουρδελοπαίχνιδο να παίζεται στην T.V ? Είναι ότι ήθελε ο Κίσσιγκερ να «εφαρμόσει» στην Ελλάδα. Ένα κολοκάναλο, Μια παρουσιάστρια χωρίς καμία ηθική «αναστολή»,για να περνάει εν ονόματι της ελευθερίας ότι πιο σάπιο έχει να δείξει το σύστημα. Εάν δεν γαμηθείς δεν πετυχαίνεις .Εάν δεν ξεφτιλιστείς δεν «γίνεσαι» «πρώτος», και δεν τα «παίρνεις».Μαζεύει εκεί πουτάνες κρυφές και φανερές, πρόστυχους, πόρνους, διεστραμμένους, κι ότι μπορεί να φανταστεί κανείς για να μας δείξει τι; ότι πρέπει να ξεφτιλιστούμε για να βγάλουμε κανένα φράγκο? Ωραία πράγματα. Μπράβο ήθελες να γαμήσεις την αδελφή σου; κερδίζεις πέντε χιλιάρικα ζητωωω. Το ωραίο είναι ότι από «πίσω» είναι δυο καλόπαιδα που ευαγγελίζονται πατριωτιλίκι, ήθος και παπάρια μάντολες. ΑΔΩΝΗΣ Ο ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΗΣ και ο αδελφός του άλλου πατριώτη του ΒΟΡΙΔΗ. Άμα βάλεις τώρα το «κερασάκι» τον Κυριακού τον βασιλικό-φίλο, δένει η κρέμα. Αυτό το μπουρδέλοπαιχνιδο εάν δεν σταματησει, σύντομα θα έχουμε «δράματα» και τότε να δω που θα πάνε να κρυφτούν μερικοί – μερικοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...